.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

اجلاس اپل 2016؛ آموزش برنامه‌نویسی در زمین بازی اپل

رها نیوز :

به گزارش واحد فناوری اطلاعات سایبربان؛ شرکت اپل در زمان برگزاری اجلاس توسعه‌دهندگان 2016 (WWDC 2016)، اعلام کرد یک برنامه به نام سوییفت پلی‌گراند (Swift Playgrounds app) را برای آموزش برنامه‌نویسی زبان سوییفت1 به کودکان از طریق آیپد ایجاد کرده است.

کاربر در برنامه‌ی مذکور در نقش شخصیتی به نام بایت (Byte) قرارگرفته و باید از درون یک زمین‌بازی تودرتو جواهرات را جمع‌آوری کند. البته در این اپلیکیشن، برنامه‌نویسی واقعی وجود نداشته و تنها مفاهیم اولیه آن مانند دستورهای شرطی و حلقه‌ها به کودکان آموزش داده می‌شود.

از آنجایی که زبان برنامه‌نویسی اصلی محصولات اپل سوییفت است به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند با استفاده از این برنامه کودکان را تشویق به آموزش برنامه‌نویسی و توسعه محصول برای اپل بکنند؛ زیرا استفاده از یک محیط برنامه‌نویسی گرافیکی، بسیار جذاب‌تر از یک محیط متنی به نظر می‌رسد. از طرفی اپلیکیشن مذکور برنامه‌نویسی به زبان سوییفت را ساده‌تر کرده و احتمالاً می‌توان به کمک آن برنامه‌های پیشرفته و کاربردی نیز تولید کرد.

برنامه‌ی سوییفت پلی‌گراند در پاییز 2016، هم‌زمان با انتشار iOS 10 در دسترس قرا خواهد گرفت.

 

_________________________________________

1-‍‍‍‍‍‍ سویفت زبان برنامه‌نویسی ایجاد شده توسط شرکت اپل، برای توسعه‌ی سیستم‌عامل‌های آن‌ها  است.

 

 



:: برچسب‌ها: اجلاس اپل 2016؛ آموزش برنامه‌نویسی در زمین بازی اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 1195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

چگونه پای خانواده‌هایتان را به مسئله ازدواج باز کنید؟

اخبار

 

بسیاری از دختران و پسران امروزی برای اینکه خانواده را از علاقه خود به ازدواج با فردی مطلع کنند با مشکل مواجه هستند و به دنبال راهی برای حل این مشکل خود می گردند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ دیگر گذشت آن زمان که دخترخانم‌ها با سینی چای وارد اتاق شده و با تعارف آن به خواستگارشان امتیاز می دهند که آیا این همان مرد رویاهایشان است یا نه؟! گذشت زمانی که وقتی خواستگاری پیدا می شد دختران از خجالت در اتاقشان مانده و تا مادرشان پیش قدم نمی شد لام تا کام حرفی نمی زدند یا پسران با شنیدن آرزوی مادرشان برای ازدواج آنها رنگ به رخسارشان نمی ماند. البته از حق نگذریم هنوز هم شرم و حیا در بین دختران و پسران از بین نرفته اما شرایط تغییر کرده و دیگر خواستگاری‌ها مرحله اول آشنایی نیست و بیشتر معرفی خانواده‌ها به یکدیگر است تا معرفی دخترو پسر به هم. 

این رسم و رسومات هرچند هنوز هم در خانواده‌ها دیده می شود اما تا حدی کاملا فرمالیته بوده و گویی تنها برای زنده نگه داشتن ظاهر یک رسم است که صورت می گیرد.

با وجود این موضوعات اما هنوز خانواده‌ها به طور کامل آمادگی پذیرش این موضوع را ندارند که از رسم سنتی ازدواج فاصله بگیرند و فرزندشان همسر آینده‌اش را انتخاب و به آنها معرفی کند اما حقیقت این است که در شرایط جامعه امروز، دختران و پسران وارد اجتماع شده و در محل کار و تحصیل ناخودآگاه با یکدیگر آشنا می شوند. از طرفی هم پسران و به ویژه دختران در مطرح کردن علاقه خود به شخصی که برای آینده مناسب می پندارند دچار ترس و دلهره هستند که چگونه ماجرا را با خانواده‌ی‍‌شان در میان گذارند تا هم آنها به خواسته خود برسند وهم والدینشان رضایت داشته باشند.

خانواده شما جزو کدام دسته است؟

مژگان نیکنام دکترای روانشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: خانواده‌ها نسبت به پیشنهاد فرزند برای ازدواج با فرد موردعلاقه‌شان دو نوع واکنش نشان می دهند یا این ماجرا را می پذیرند و روابط دختر و پسرشان را به درستی مدیریت می کنند یا به نحوی نامطلوب با این موضوع برخورد کرده و مسبب شکل گیری روابطی پنهانی می شوند، در حقیقت واکنش به این موضوع بستگی به میزان پذیرش و فرهنگ خانواده‌ها دارد.

وی افزود: اگر فرهنگ خانواده‌ها به گونه‌ای باشد که رابطه دختر و پسر را خارج از چارچوب مراسم خواستگاری و غیره مجاز نبینند و به قولی انعطاف لازم را نداشته باشند درآن صورت امکان بروز مشکلات عدیده هم برای خانواده وهم برای جامعه وجود دارد.

گذشته‌ها گذشته

نیکنام اظهار داشت: برخی خانواده‌ها همچنان در بافت سنتی و قدیمی بوده و نمی توانند درمرحله اول رابطه دختر و پسر را برای ازدواج با یکدیگر بدون نظر خود قبول کنند، درصورتی که باید به آنها گفته شود در قدیم به دلیل عدم ورود دختران به عرصه اجتماعی ومحدود بودن تعاملات، بزرگان برای آشنایی و ازدواج جوانان تصمیم می گرفتند اما امروزه بخاطر رشد اجتماعی افراد و افزایش برخوردها و تعاملات بین دختران و پسران ممکن است آنها در مرحله اول بدون حضور خانواده‌ها با یکدیگر آشنا شوند.

این دکترای روانشناسی بیان کرد: بنابراین شکل گیری روند این چنینی در جامعه امروزی وجود دارد و خانواده‌ها با پذیرش این امر باید قدرت آمادگی و برخورد با این موضوع را داشته باشند.

دوستی‌هایی که به ازدواج ختم می شوند 

نیکنام با بیان اینکه باید این فرهنگ و پذیرش جا بیفتد که رشد اجتماعی ممکن است منجر به شکل گیری یک رابطه عاطفی به دور از چشم خانواده‌ها شود، عنوان کرد: در این صورت است که خانواده‌ها می توانند روابط فرزندشان را به درستی کنترل و مدیریت کنند تا آشنایی آنها به مسیر اشتباه و ناکامی ختم نشود.

وی ادامه داد: خانواده باید بینش لازم را به فرزند خود بدهد و اصول تربیتی را مطابق فرهنگ جا افتاده امروزی پیاده کنند؛ پذیرش خانواده‌ها باعث می شود دوستی فرزندشان با جنس مخالف به جای ختم به یک رابطه ناسالم، کاملا مدیریت شده و فرد با ذهنی باز بتواند برای زندگی آینده‌‌اش تصمیم بگیرد. 

با قفل کردن در ماجرا درست نمی شود

نیکنام گفت: اینکه بعضی خانواده‌ها با راهکارهای هیجان مدار مثل قفل کردن درب اتاق، قطع کردن تلفن، گرفتن گوشی همراه و منع کردن از تفریح و گردش قصد جلوگیری روابط این چنینی فرزندشان را دارند، کاری کاملا اشتباه است که باعث می شود دختر یا پسر با واکنشی تندتر از هرفرصتی برای برقراری ارتباط پنهانی استفاده کنند.

وی بیان کرد: اگر دختر و پسر را با اصول و معیارهای صحیح آشنا کنیم و به آنها بگوییم که هر رابطه باید تحت چارچوب معین و هدفمند باشد دیگر با اینگونه مسائل روبه‎‌رو نمی شویم چرا که دختر یا پسر بعد از یک آشنایی اولیه حتما خانواده خود را در جریان می گذارد و خانواده هم می تواند در هدایت رابطه به یک رابطه سالم کاملا نقش آفرین باشد.

ممانعت نتیجه عکس می دهد

وی در پاسخ به این سوال که نقش صمیمیت پدر و مادر با فرزندان در این ماجرا تا چه اندازه است، تصریح کرد: وقتی دختران و پسران به سن بلوغ می رسند حس میل به جنس مخالف (برای پیداکردن زوجی مناسب به منظور دست یابی به زندگی ایده‌آل) ایجاد می شود و اگر این حس ایجاد نشود دیگر انسان فردی طبیعی نیست؛ لذا خانواده‌ها در این سن فرزندان ضمن صمیمیت و دوستی باید آنها را با معیارها و مسائل درست آشنا کنند و بدانند که سخت‌گیری و ممانعت بیشتر نتیجه عکس و پنهان کاری دختر و پسر را افزایش می دهد. 

این دکترای روانشناسی مطرح کرد: بسیاری از روابط ناسالم و شکست‌های عاطفی فرزندانمان به دلیل ندانستن‌، محرومیت‌ها و عدم آموزش است که باعث شده، راه اشتباه را در پیش گرفته و مسائل خود را از خانواده‌هایشان پنهان نگه دارند. 

نیکنام افزود: درواقع والدین با عدم سخت‌گیری، ایجاد حس صمیمیت و گرفتن ترس، دلهره از فرزندان خود، در کاهش روابط ناشایست در جامعه بسیار موثر هستند چرا که بی شک هیچ دختر یا پسری به داشتن رابطه‌ای غیرهدفمند راضی نبوده و تمام مشکلاتی که در این راه برایشان ایجاد می شود از سر ناپختگی و ناآگاهی است.

خود را جای والدینتان گذارید

وی بیان کرد: دختران و پسران اگر نسبت به انتخاب خود مصمم هستند و با مخالفت والدین مواجه می شوند باید بدانند که همواره فرد با کسی که شناختی از او ندارد سختگیرانه تر رفتار می کند، از این رو بهتر است علاوه بر گفتن نکات مثبت فرد مورد علاقه، گاهی از دید والدین هم به ماجرا نگاه شود تا تصمیمی بهتری گرفته شود.

حل مشکلات بزرگ تر، صبر بیشتر و گاهی زمان بیشتری هم لازم دارد، نیکنام دراین‌باره عنوان کرد: تمامی مسائلی که خانواده‌ها مطرح می کنند باید از دید منطقی تر بررسی شود چرا که گاهی آنها نسبت به تجربه‌شان مسائلی را می دانند که ممکن است از دید جوانان پنهان مانده و در آینده هم بتواند دردسرساز شود.

وی یادآور شد: لذا برای این کار احتیاج به تفکر دارید چون خیلی از ویژگی های مثبت و منفی شخص مورد نظر آن قدر برایتان تکرار و عادی شده که دیگر آن را نمی بینید. آشنایی بیشتر و ایجاد صمیمیت یکی از راه های خوب برای جلب نظر خانواده ها است. 

گزارش از محیامعصومی

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: چگونه پای خانواده‌هایتان را به مسئله ازدواج باز کنید؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 1186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.
keshti-46.jpg

سلامت و پزشکی

روس‌ها بزرگ ترین کشتی یخ شکن اتمی جهان را به مقصد قطب شمال به آب انداختند.

 

 بزرگ ترین کشتی یخ شکن اتمی روس‌ها

keshti-46.jpg



:: برچسب‌ها: بزرگ ترین کشتی یخ شکن اتمی جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 1214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

صبح بخیر محمد رضا گلزار/ مولانا خوانی عارف لرستانی/تبریک تولد علی انصاریان به پرویز پرستویی

آموزش

 

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان در مورد ایستادگی در برابر دشمن را منتشر کرد.

این صفحه نوشت: رهبر انقلاب: اینکه میبینید بعضی مقابل دشمن طاقت ندارند و نمیتوانند ایستادگی کنند، بخاطر چیزیست که قبلا از آنها سر زده؛ باطنشان را با گناه خراب کرده‌اند. لغزش انسان را فاسد میکند. این، علاجش مراقبت از خود و تقواست. مراقب خود باشیم. دوستان نزدیک مراقبت کنند، زنها از شوهرهایشان، شوهرها از زنهایشان، از هم مراقبت کنیم تا دچار نشویم. ۸۸/۰۶/۲۰

بسته اینیستاگردی

 


عارف لرستانی  غزلی  از  دیوان شمس مولانا   منتشر کرد

 

بسته اینیستاگردی

 پویا امینی با انتشار عکسی از خود  نوشت :

بهار رفت….

ولى تابستون اومد با گرما و ميوه ها و دريا و استخر و سفرو…

دلاتون به گرماى خورشيد تابستون

بسته اینیستاگردی

 


 محمدرضا گلزار  با انتشار پستی گفت: صبح همگي بخير.

 

بسته اینیستاگردی

 


ایمان صفا تصویری از ریزگرد در جنوب کشور منتشر کرد و نوشت :

 

هموطنم هوا ندارد…

بمیرم الهی واس مردم جنوب…

تا بود زیر توپ و تانک و گلوله و بمب بودن…

بعدش درگیر بازسازی خرابه ها بودن

تا اومدن نفس بکشن حالا هوا ندارن…

تا حالا هیشکی بفکر نبوده.. حالا که به استانهای دیگه رسیده یه سری از خواب بیدار شدن…. امیدوارم تهران بیاد تا شاید فکری بکنن

بسته اینیستاگردی

 

 


 حسین سلیمانی با انتشار تصویری از انسانیت گفت و نوشت :

 

خدايا كاش ميشد هيشكس درمونده نباشه .

مخصوصا اين شبا مردم خوب، مهربونا، حواسمون باشه كسي گرسنه و دل شكسته و تنها نباشه،

كاري نداره كه. 

پول يه نون اضافه بديم، به نانوايي، بگيم بده به كسي كه نياز داشت.

غذا يه پرس بيشتر درست كنيم، دوتا ميوه بيشتر بخريم، بذاريم تووو ماشين، اگه توو خيابون ديديمشون، تقديمشون كنيم. نه صرفا براي ثوابش، واسه اينكه تمرين كنيم انسان بودنمون از يادمون نره…

يه ساعت بعد اينكه عكس رو گرفتم،ميخواستم پاك كنم ، اما ديدم تلنگر خوبي براي خود من بود، يادم رفت اون لحظه كمكش كنم. فقط رد شدم از كنارش. فقط يه عكس ازش گرفتم.

اول هم از خودم شروع كردم و ديشب پيداش كردم .

ولي كلي از اين انسان ها هست، كه هممون ميتونيم تشخيص بديم كدومشون واقعا محتاجه، يادمون نره رفقا… انسانيتمون يادمون نره

خوشحالي گران نيست

بسته اینیستاگردی

 فریدون آسرایی نوشت :

ماه مبارك رمضان ماه گذشت 

خداوند همه ما رو در انجام كار خير يارى دهد

بسته اینیستاگردی

علی انصاریان عکسی از خود و پرویز پرستویی منتشر کرد و نوشت :

سلام…. تولدتون مبارك استاد …تولدتون مبارك عمو پرويز جونم تير ماهيهااااااا خدا كه فقط خداى آدمهاى خوب نيست ،خدا ،خداى آدمهاى بد هم هست ،راههاى رسيدن به خدا زياده يا على 

بسته اینیستاگردی

رضا صادقی با انتشار پستی نوشت:

در تمام عمرم نه با درد كسىى عكس انداختم و نه اشك تمساح توى مراسمى ريختم … احترام به قلبه و غير از اون قلابى و خنده دار …. متاسفم براى جامعه ايى كه فصلى رنگ هوادارى عوض ميكنن و دهان باز و مغز تهى مانع از ديدن زشتى رفتار خودشون ميشه …. بله من مراسمى نميرم چون اصلا دوست ندارم با عينك افتابى و لباس نو براى صفحه ها رنگ تازه باشم .. اهاى اونايى كه دم از هوادارى ميزنيد و احترام و قدرشناسى .. مرحوم حبيب عزيز چند سال توى همين خاك بود ؟ كى براى خوندنش و روى صحنه بودنش از مسئولين تقاضا كردين يا تجمع كردين يا همخوانى كردين ؟؟ كى حتى يادتون بود كه اين مرد كجاست ؟ تا كى ميخوايم به خودمون دروغ بگيم ؟؟ روحش شاد كاش از اين قوم در حياتش قدر دانى ميديد … خجالت اوره بعد مرگ هنرمند ، حامى و هوادار بودن اين مصداق بارز دورنگيه … من با افتخار كنار بچه هاى شمس ابادى خواهم بود كه شك ندارم ديده شدن درد امثال على و خانوادش دغدغه مرحوم حبيب و همه هنرمندانه …

چند سال حبيب توى همين سرزمين از خستگى ها و ارزوى روى صحنه بودنش گفت و فقط تاسف شنيد و تشويق بى اثر ، حالا جالبه ديدن و شنيدن روايات عجيب اين خلق … بهترين جمله رو خود حبيب خوند و رفت .. ” در اين زمانه بى هاى و هوى لال پرست … خوشا بحال كلاغان قيل و قال پرست .. رسيده ها چه غريب و نچيده مى افتند .. به پاى هرز علفهاى كال پرست …. ” ——- اصلا توقع ندارم زير اين پست بى حرمتى نبينم ، پس “در حق ما هرچه گويند جاى هيچ اكراه نيست” …..

بسته اینیستاگردی

 


رامسین کبریتی با انتشار عکسی از هندوانه نوشت:

 

دومین روز ماه تابستانت بخیر

بی خیال نداشته هایت باش

بی خیال غصه هایت 

بی خیال هرچه که تو را نا آرام می کند

عشق را زندگی را بودن را

بچش و ببین و لمس کن

خدا با توست ….

بسته اینیستاگردی

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: صبح بخیر محمد رضا گلزار/ مولانا خوانی عارف لرستانی/تبریک تولد علی انصاریان به پرویز پرستویی ,
:: بازدید از این مطلب : 1444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.
kylie-jenner-lists-home02.jpg

سلامت و پزشکی

دکوراسیون داخلی افراد مشهور و هالیوودی همیشه برای مردم عادی جالب بوده و هست. در این مقاله با دکوراسیون داخلی قصر زیبای کایلی جنر Kylie Jenner آشنا شوید.

 

کایلی جنر  Kylie Kristen Jenner متولد10 آگوست 1997 یک مانکن و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها (Keeping Up with the Kardashians) در شبکه (ای) همراه با مادر، خواهر و پدر و خواهرها و برادر ناتنی اش درخشید. در سال 2014 مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو 25 نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی در بین نوجوانان معرفی کرد. در سال 2012، او با نام تجاری لباس PacSun همکاری و همراه با خواهرش کندال، برند خود را (Kendall & Kylie) ایجاد کرد.

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 1

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 1

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 2

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 2

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 3

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 3

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 4

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 4

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 5

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 5

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 6

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 6

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 7

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 7

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 8

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 8

 

 

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner – عکس شماره 9

نمای بیرونی قصر کایلی جنر Kylie Jenner - عکس شماره 9

 

 



:: برچسب‌ها: بادکوراسیون داخلی قصر کایلی جنر آشنا شوید! ,
:: بازدید از این مطلب : 1203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

ما فوتبال ولز را روی نقشه آوردیم




ما فوتبال ولز را روی نقشه آوردیم



لینک



:: برچسب‌ها: ما فوتبال ولز را روی نقشه آوردیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

عکس/ عارف بازهم انصراف داد

 

رئیس فراکسیون امید در توییتر خود نوشت: برای انتخابات ریاست دائم مجلس شرکت نخواهم کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف که دیروز در انتخابات ریاست موقت مجلس دهم با ۷۰ رای قافیه را به رقیب خود علی لاریجانی باخته بود ، در صفحه توییتر خود به گمانه زنی‌ها درباره کاندیداتوری اش برای ریاست دائم مجلس دهم پایان داد و نوشت: «برای انتخابات ریاست دائم مجلس شرکت نخواهم کرد.»
عارف: برای انتخابات ریاست دائم مجلس شرکت نخواهم کرد

 



:: برچسب‌ها: عکس/ عارف بازهم انصراف داد ,
:: بازدید از این مطلب : 1338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

درخواست تجویز داروهایی که تاریخ مصرفشان رو به اتمام است+ عکس

پزشکی و سلامت

 

درخواست داروخانه از پزشک برای تجویز داروهایی که تاریخ مصرفشان رو به اتمام است.

 

نامه داروخانه ای در کرمانشاه در شبکه های مجازی دست به دست میشود که نشان میدهد داروخانه برای اینکه داروهایش در حال اتمام تاریخ مصرف است از پزشک درخوست میکند تا آنها را در نسخه دارویی بنویسد.

 

 



:: برچسب‌ها: درخواست تجویز داروهایی که تاریخ مصرفشان رو به اتمام است ,
:: بازدید از این مطلب : 1276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

سیر اختلال سلوک و پیامد آن

پزشکی و سلامت

 

 

دوره و پیامد اختلال سلوک متفاوت است. حدود 7 درصد از کودکانی که دارای اختلال سلوک هستند در سنین اولیه درگیر رفتار ضد اجتماعی بوده اند که تا بزرگسالی آن ها ادامه پیدا کرده است. اگر مشکلات آنان در همان سال های اولیه حل نشود، اختلال سلوک می تواند به وضعیت مزمن تبدیل شود. در مقابل حدود 30 درصد از موارد این اختلال در هنگام بلوغ جنسی ظاهر می شود و در سال های اولیه جوانی از بین می رود. پیامد درمان برای کودکان کم سن تر بهتر است و الگوهای رفتار یمربوط به عملکرد نادرست طولانی مدت معمولا در برابر درمان بسیار مقاوم هستند. این درمان ها در مورد کودکانی که مشکلات خفیفی دارند و آن هایی که به خانواده ها و جامعه های سالمی تعلق دارند بسیار موفق تر است. پیامدهای دوره بزرگسالی اختلال به نوع و شدت اختلال و هم چنین به عوامل خطرساز و عوامل حفاظت کننده در خانواده، کودک و جامعه بستگی دارد. مشکلات سلوکی کودکان با رفتار مجرمانه بعدی، مشکلات روانپزشکی، مشکلات اجتماعی و بهداشتی و مشکلات مربوط به ضعف والدین همراه می شود. اگر این اختلال بدون درمان رها شود احتمال بروز رفتار ضد اجتماعی در بزرگسالی افزایش پیدا می کند گرچه این نکته در مورد تمام کودکان صادق نیست عوامل بسیاری نظیر سن شروع اختلال، جنسیت و وجود سایر اختلال ها در ین مورد موثرند. در بزرگسالانی که در کودکی دچار اختلال سلوک بوده اند اگر زن باشند احتمال بروز اضطراب و افسردگی و اگر مرد باشند احتمال اختلال شخصیت ضد اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر بیشتر است. کودکانی که همزمان دارای اختلال سلوک و ADHD هستند احتمالا عاقبت وخیم تری خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: سیر اختلال سلوک و پیامد آن ,
:: بازدید از این مطلب : 1225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.

خرید بک لینک دائمی و ایرانی – فروش بک لینک ،بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir 26 4.59/10 15000تومان 35000 تومان
۲ qaravi.ir 25 4.83/10 15000تومان 35000تومان
۳ piichak.ir 31 5.47/10 15000تومان 35000تومان
۴ irangapco.com 26 3.54/10 15000تومان 35000تومان
۵ rahanew.ir 28 5.78/10 15000تومان 35000تومان
۶ persiansurena.com 29 3.45/10 15000تومان 35000تومان
۷ iran3llsharj.com 29 5.01/10 15000تومان 35000تومان
۸ paryavaranmitra.co
12 3.41/10 15000تومان 35000تومان
۹ manabehoghoogh.ir 23 5.03/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ giger.ir 24 5.60/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت  یک ماهه: 150000 تومان سه ماهه : 350000 تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

 

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ chizdownload.com 33 5.57/10 15000 تومان 35000تومان
۲ berooznews.net 35 5.74/10 30000تومان 50000تومان
۳ toranjnews.com 26 3.34/10 15000تومان 35000تومان
۴ mymusicnetwork.net 17 3.21/10 15000تومان 35000تومان
۵ ۳eotools.ir 20 2.27/10 15000تومان 35000تومان
۶ portalekhabar.com 31 3.31/10 30000تومان 50000تومان
۷ mobileappchef.org 10 3/10 15000تومان 35000تومان
۸ pingpongpay.com
19 3.31/10 15000تومان 35000تومان
۹ iran-travelers.com 21 5.64/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ parscloop.com 25 4.34/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت یک ماهه: 180000 تومان سه ماهه : 380000 تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه 300000 تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها 700000 تومان میباشد



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک ایرانی و قوی ,
:: بازدید از این مطلب : 1286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 28 خرداد 1395
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی