.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

همگام شدن با دنیای دیجیتال مدرن به عنوان یک تجارت جدید و در عین حال تلاش برای ایجاد یک نام تجاری قابل اعتماد، سازگار و به یاد ماندنی آسان نیست. با این حال، همه اینها بخشی از مسیر موفقیت شما را تشکیل می دهد.

علاوه بر یافتن محصول مناسب، یکی از نقاط شروع در توسعه برند شما داشتن طراحی لوگو فوق العاده است. لوگو، نماد یا علامت تجاری، آن را آنچه می خواهید بنامید، این تصویر "چهره" شرکت شما خواهد بود. بنابراین، درک همه چیزهایی که در مورد لوگوها باید بدانید ضروری است.

این کار نباید گران باشد و حتی می تواند یک طراحی رایگان از یک وب سایت باشد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید سعی کنید یک سازنده لوگو پیدا کنید، مانند https://logonegar.com/

درک لوگوها
درک نحوه استفاده درست از لوگو برای کسب و کارتان بسیار مهم است.

لوگو با استفاده از نماد، امضا یا علامت، شرکت را شناسایی می کند. مهم نیست که کسب و کار چیست، باید نشان دهنده برند و تاریخچه شرکت باشد.

با گذشت زمان، لوگو به مصرف کنندگان کمک می کند تا نسبت به محصولات یا خدمات شرکت اعتماد کنند. هدف از لوگوی شرکت این است که "چهره" شرکت باشد: آنها شناسه منحصر به فرد شرکت هستند. آنها از طریق رنگ ها، فونت ها و تصاویر، اطلاعات تجاری لازم را ارائه می کنند که به مشتریان ایده ای از برند شرکت می دهد.

برندها و لوگوها
هنگام اشاره به برندها و لوگوها، ضروری است که به وضوح بین نقش های مختلفی که در شرکت ایفا می کنند و آنچه نشان می دهند تمایز قائل شوید:

نام تجاری شما تاریخچه شرکت شما است و همه چیزهایی که آن را نشان می دهد.

لوگوی شما تصویری است که شرکت شما را مشخص می کند. فقط با کلمات بگویید، لوگوی شما چهره شرکت شما است، در حالی که برند شما یک شخص است.

اما قبل از ایجاد لوگو، ابتدا باید بدانید که شرکت و برند شما چه چیزی را نشان می دهد.

به چند نکته برای ایجاد لوگو نگاهی بیندازید.

نکاتی برای ایجاد یک لوگو – اولین ایده شما همیشه بهترین نیست
تسخیر قلب افراد با یک لوگوی به یاد ماندنی می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست یک تجارت باشد. یک لوگوی موثر می تواند افراد را به برند شما متصل کند و باعث شود آنها برای همیشه کسب و کار شما را به خاطر بسپارند.

طرح اول ضروری است
طراحی لوگو یک مرحله ضروری در طراحی لوگو است.

پرش مستقیم روی رایانه می تواند خلاقیت شما را هنگام ایجاد لوگوی مناسب محدود کند. با انجام طرح‌ها، می‌توانید به خلاقیت خود اجازه دهید و به سرعت تمام ایده‌های خود را روی کاغذ بریزید.

از رایانه خود برای اصلاح آرم، ترسیم ایده های خود و قرار دادن آنها روی کاغذ استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 31 فروردين 1401
.

ایمپلنت سیلیکونی در مقابل ایمپلنت گورتکس
جراحان پلاستیک اغلب به پروتز لب به عنوان ایمپلنت متکی هستند. اگرچه می‌توان از Gore-Tex نیز استفاده کرد، اما این فرآیند کمتر قابل برگشت است و معمولاً لب‌ها احساس سفت شدن می‌کنند. اگر فردی که قبلاً ایمپلنت گورتکس داشته است برای برداشتن ایمپلنت به پزشک مراجعه کند، پزشک معمولاً آنها را برمی دارد یا به آنها اطلاع می دهد که بافت اسکار ایجاد شده معمولاً به لیزر نیاز دارد. کاشت گورتکس برداشتن آن را بسیار دشوارتر می کند و احتمال تغییر شکل لب را پس از آن افزایش می دهد. پروتزهای سیلیکونی به راحتی وارد و خارج می شوند و این روش کاملاً برگشت پذیر است و بدون تغییر شکل طولانی مدت لب است.

 

در حین جراحی پروتز لب چه اتفاقی می افتد؟
بزرگ کردن لب معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. اگر ایمپلنت گورتکس یا سیلیکون را انتخاب کنید، جراحی نیز روند مشابهی را طی خواهد کرد. بی حسی موضعی (مانند بی حسی که در طی یک عمل دندانپزشکی استفاده می شود) به لب های فرد تزریق می شود، بنابراین لب ها کاملا بی حس می شوند.

به احتمال زیاد یک مسکن یا مسکن خوراکی نیز دریافت خواهید کرد. هنگامی که شما بیهوش هستید، جراح برش های کوچکی در گوشه های دهان ایجاد می کند و از یک ابزار جراحی نازک برای ایجاد یک تونل استفاده می کند.

جراح به آرامی پروتز را از طریق تونل ها در موقعیت مورد نظر قرار می دهد و مواد اضافی را خارج می کند. هنگامی که پروتز در جای خود قرار گرفت، برش ها با بخیه های ظریف و محلول بسته می شوند. پس از آن، شما از بیهوشی خارج می شوید، بنابراین به کسی نیاز دارید که شما را به خانه برساند.

روش پروتز لب

نکته مهم این است که جراح اندازه پروتز را بر اساس ضخامت پوست لب و نتیجه مطلوب توصیه می کند. در حالی که اکثر بیماران مسن با پوست لب نازک با پروتز 3 میلی متری ظاهر خوبی دارند، اکثر بیماران ایمپلنت 4 میلی متری دارند.

چهار میلی متر بزرگترین اندازه توصیه شده برای اولین بار است، زیرا ممکن است برخی از لب ها فضای بزرگ تری نداشته باشند. پس از بهبودی کامل، اگر بیمار بخواهد لب های پرتری داشته باشد، به راحتی می تواند پروتز خود را به ایمپلنت پنج میلی متری ارتقا دهد.

 

مدت زمان بهبودی پروتز لب چقدر است؟
شما تا سه روز زمان نیاز دارید تا ریکاوری کنید تا احساس خوبی نسبت به فعالیت های عادی خود داشته باشید.

شایع ترین عوارض جانبی شامل تورم، کبودی یا عدم تقارن است که می تواند تا یک هفته ادامه داشته باشد. به خصوص در روز اول، می توانید انتظار درد قابل توجهی داشته باشید. جراح شما ممکن است برای یک یا دو روز اول مسکن تجویز کند. گزینه های بدون نسخه برای راحتی بعد از عمل کافی است. قرار دادن کمپرس های یخ به آرامی روی لب ها و بالا بردن سر نیز می تواند به کاهش تورم کمک کند.

پس از هفته اول، لب ها همچنان پرتر به نظر می رسند، اما کبودی ها محو می شوند و ممکن است شکل لب ها یکنواخت تر شود. بیشتر تورم ها باید ظرف یک ماه از بین بروند و فرد باید نتایج نهایی را ببیند.

جراح دستورالعمل های مراقبت پس از عمل را برای بهبود و کاهش خطر عوارض به بیمار می دهد. پزشکان معمولاً موارد زیر را توصیه می کنند:

دو یا سه شب به پشت بخوابید و سرتان را روی بال بگذارید
غذاهای نرم بخورید
سه روز از فعالیت خود را به حداقل برسانید
از کمپرس سرد استفاده کنید
برای مرطوب نگه داشتن لب ها از پماد لب استفاده کنید



:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 12 فروردين 1401
.

Huawei Honor 4C دارای باتری هواوی لیتیومی غیرقابل تعویض با ظرفیت 2550 میلی آمپر ساعت است که باید از یک نمایشگر 5.0 اینچی تغذیه شود. این گوشی که در سال 2015 عرضه شد، به نظر می رسد از باتری کافی برای تامین انرژی نمایشگر گوشی برخوردار باشد. ظرفیت باتری این گوشی 350 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری Honor 4A است در حالی که هر دو گوشی 5.0 اینچی هستند. البته همزمان سامسونگ گلکسی اس 6 را با نمایشگر 5.1 اینچی و باتری 2550 میلی آمپر ساعتی عرضه کرد.

اگر تصمیم به تعویض باتری گوشی خود دارید چون شارژ خوبی در خود نگه نمی دارد یا حتی ممکن است باتری شما باد شده باشد، باید توجه داشته باشید که باتری هر تلفن همراه استفاده شده و عمر مشخصی دارد، فقط مهم است که پرداخت کنید. توجه داشته باشید در هنگام تعویض باتری با خرید باتری اورجینال هواوی، این نوع باتری ها علاوه بر طول عمر بیشتر، از سلامت گوشی شما نیز محافظت می کنند و با تعویض باتری، می توانید دوباره از گوشی خود لذت ببرید.

اپل همچنین آیفون 6 پلاس را با نمایشگر 5.5 اینچی و باتری 2915 میلی آمپر ساعتی عرضه کرد. تست های رایج روی باتری آیفون 6 پلاس این گوشی را امتحان کردیم و نتایج زیر به دست آمد.

تست مکالمه باتری Huawei Honor 4C

اگر با این گوشی تماس 3G داشته باشید، باتری آن نزدیک به 11 ساعت دوام می آورد که یک زمان متوسط ​​است. البته اگر در شبکه تلفن 2G صحبت می کنید، می توانید تا 12 ساعت با این گوشی صحبت کنید. به عنوان مثال، این زمان برای باتری آیفون 6 پلاس حدود 24 ساعت است. Samsung Galaxy S6 همچنین دارای زمان مکالمه 3G در حدود 17 ساعت است. البته زمان مکالمه این گوشی نسبت به سایر گوشی های هواوی مانند Ascend W1، Ascend Y550 و Ascend G526 بسیار بهتر است.
اگر گوشی خود را در حالت Standby قرار دهید، باتری آن تا 12 روز دوام می آورد که یک زمان متوسط ​​است. به عنوان مثال، این زمان برای باتری گلکسی اس 4 حدود 14 روز است. باتری iPhone 6Plus در حالت Standby حدود 16 روز دوام می آورد. زمان آماده به کار این گوشی با میزان باتری گوشی های Y5 و Ascend Y برابری می کند.


اگر می خواهید با این گوشی وب گردی کنید باتری آن حدود 11 ساعت دوام می آورد که زمان قابل قبولی است. به عنوان مثال، این زمان برای گلکسی اس 6 و آیفون 6 پلاس به ترتیب 11 و 9 ساعت است.

تست پخش ویدیو باتری Huawei Honor 4C

اگر از جمله کاربرانی هستید که با گوشی خود فیلم های زیادی تماشا می کنید، باید بدانید که باتری این گوشی تا 10 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا خوبی است. در مقایسه، این زمان برای باتری سامسونگ گلکسی اس 6 حدود 12 ساعت است. زمان پخش فیلم آیفون 6 پلاس حدود 11 ساعت است.

 

تست پایداری باتری Huawei Honor 4C

از نظر پایداری کلی، باتری حدود 70 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا خوبی است. در واقع این زمان به این معناست که اگر گوشی خود را یک بار شارژ کنید و بتوانید روزی یک ساعت فیلم تماشا کنید، با آن صحبت کنید و وبگردی کنید و بقیه ساعات آن را در حالت Standby قرار دهید، باتری گوشی حدود 3 روز ادامه خواهد داشت. البته این الگوی مصرف به الگوی استاندارد معروف است و گوشی ها معمولا کمتر از این مدت عمر می کنند زیرا کاربران بیشتر با آن ها کار می کنند. برای مثال عمر باتری آیفون 6 پلاس حدود 79 ساعت است. همچنین لازم به ذکر است که عمر باتری این گوشی با باتری گلکسی J7 2017 که عمر بالای 100 ساعت دارد قابل مقایسه نیست.


ما همچنین باتری را در شرایط دیگری آزمایش کردیم. در این تست نور صفحه گوشی روی 200nits تنظیم شده است که نور کافی برای استفاده از گوشی در منزل است. پس از تست عمر باتری در این شرایط، دیدیم که باتری این گوشی بیش از 6 ساعت و 45 دقیقه دوام می آورد که عمر خوبی است.
به طور کلی باتری این گوشی با توجه به ظرفیت و صفحه نمایش آن، عملکرد خوبی را برای کاربران ارائه می دهد و انتظارات کاربر را برآورده می کند.



:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 7 فروردين 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی