.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

آغاز نشست علنی صبح امروز مجلس با ۵۳ کُرسی خالی نمایندگان - باز خبر

  • آغاز نشست علنی صبح امروز مجلس با ۵۳ کُرسی خالی نمایندگان - باز خبر

    بازخبر /  نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

    هم‌اکنون ۲۳۷ نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور دارند که بر این اساس کُرسی ۵۳ نماینده مجلس خالی است.

    بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی پارلمان اولین دستور کار صبح امروز پارلمان است.

    وکلای ملت سپس طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 1177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

طرح «مقابله با اقدامات آمریکا» اجازه نقض برجام را نمی‌دهد

  • طرح «مقابله با اقدامات آمریکا» اجازه نقض برجام را نمی‌دهد

    معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت: دولت و وزارت امور خارجه از طرح مجلس مبنی بر مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا حمایت می‌کنند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس عراقچی معاون حقوقی وزارت امور خارجه در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ مرداد) پارلمان با حمایت از طرح مجلس مبنی بر مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، اظهار داشت: به اعتقاد ما این طرح پاسخی مناسب و خردمندانه به خصومت‌ها و دشمنی‌های آمریکاست.

    وی افزود: جهت‌گیری‌های این طرح در راستای دشمنی‌های آمریکاست و این طرح بخشی از اقداماتی است که هیئت نظارت بر برجام پیش‌بینی کرده و در مقابله با اقدامی است که کنگره آمریکا انجام داده است.

    عراقچی گفت: به اعتقاد ما این طرح از طرح کنگره آمریکا قوی‌تر است، چرا که نه تن‌ها اتباع این کشور، بلکه دولت آمریکا را نیز در بر می‌گیرد، از طرفی جنبه حمایتی از نیروهای مسلح کشور و دیگر وزارتخانه‌هایی که درگیر این موضوع هستند را دارد. همچنین از اتباع ما که مورد تحریم واقع شده‌اند، حمایت می‌کند.

    معاون حقوقی وزارت امورخارجه با بیان اینکه این طرح اجازه بهانه‌جویی کشورهای مقابل را نمی‌دهد، تصریح کرد: این طرح با احتیاط و هوشمندانه تدوین شده که اجازه نقض برجام را نمی‌دهد.

    وی ادامه داد: ابزارهای مقابله ما با اقدامات آمریکا طیف وسیعی از این اقدامات را شامل می‌شود. ما قانون الزام دولت به اقدام متناسب که مجلس در زمان تایید برجام تصویب کرد را هم داریم که در صورتی که آمریکا برجام را نقض کند و ایران به این نتیجه برسد که نقض فاحش برجام صورت گرفته، می‌تواند از این قانون نیز برای راه‌اندازی مجدد برنامه هسته‌ای طبق برنامه زمان‌بدی که پیش‌بینی شده، استفاده کند.

    عراقچی در پایان گفت: در مجموع دولت و وزارت امور خارجه از این طرح حمایت می‌کنند.



:: بازدید از این مطلب : 1150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

آغاز به کار دهکده ورزشکاران یک هفته قبل از آغاز بازی‌ها

  • آغاز به کار دهکده ورزشکاران یک هفته قبل از آغاز بازی‌ها

    دهکده ورزشکاران بازی‌های دانشجویان جهان (یونیورسیاد) یک هفته قبل از آغاز مسابقات، آغاز به کار کرد.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،بازی‌های دانشجویان جهان از ۱۹ تا ۳۰ آگوست در چین‌تایپه برگزار می‌شود. در فاصله یک هفته به آغاز مسابقات درهای دهکده ورزشکاران به روی شرکت‌کنندگان باز شد.

    ون جی کو شهردار شهر تایپه و ماتیتسین رئیس فدراسیون جهانی در مراسم افتتاحیه دهکده ورزشکاران حضور داشتند. در این دهکده امکاناتی از جمله پست، خشکشویی، سالن زیبایی، بانک و فروشگاهی جهت خرید سوغاتی در نظر گرفته شده است.

    در دهکده ورزشکاران، رستورانی با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر ساخته شده که غذاهای آسیایی و اروپایی در آن سرو می‌شود.

    در این دوره از بازی‌ها بیش از ۷۰۰۰ ورزشکار شرکت می‌کنند.



:: بازدید از این مطلب : 1145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

نگاه اشتباه مدیران تلویزیون/ وقتی توهین به منصوریان و رحمتی، جذاب‌تر از نقدهای سازنده می‌شود - باز خبر

  • نگاه اشتباه مدیران تلویزیون/ وقتی توهین به منصوریان و رحمتی، جذاب‌تر از نقدهای سازنده می‌شود - باز خبر

    بازخبر/ میثم بهرامی: مهرداد میناوند در تلویزیون جملاتی را درمورد دو چهره استقلالی به زبان آورد که سبک تر از کری خوانی های معمول استقلال و پرسپولیس بود. میناوند که مهمان یک شبکه تلویزیونی بود، درباره علی منصوریان از واژه «شیشعلی» و برای مهدی رحمتی از واژه «پنگوئن» استفاده کرد.
    سطح شوخی هایی که او به زبان آورد، در اصل پایین تر از چیزی است که از رسانه ملی انتظار می رود و در بهترین حالت، می توان این سطح از شوخی را برازنده فضای مجازی،آن هم برای هواداران دانست نه شخصی که سابقه سال ها حضور در سطح اول فوتبال ایران و حتی سابقه بازی در فوتبال اروپا را دارد.
    در بخشی از این برنامه مجری برنامه از میناوند می‌خواهد تا نظرش را درباره تصاویر افرادی که در مانیتور می‌بیند بگوید. یکی از این تصاویر متعلق به احمدرضا عابدزاده است و میناوند با دیدن تصویر او این کلمات را بر زبان می‌آورد: «عقاب! واقعا عقاب همینه. یعنی دیگه پنگوئن و این چیزا نداریم!» اشاره او به پنگوئن در واقع لقبی است که بعضی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به دروازه‌‎بان استقلال مهدی رحمتی داده‌اند. میناوند به خوبی می‌داند که از چه چیز صحبت می‌کند؛ وقتی ظلی‌پور از او منظورش را می‌پرسد میناوند با صراحت می‌گوید: «همه می‌دونن دیگه!» عجیب این که مجری برنامه به جای این که از میناوند بخواهد که در یک برنامه تلویزیونی چنین حرف‌هایی نزند و ادبیات فضای مجازی را در رسانه ملی به کار نبرد اصرار دارد که میناوند دقیقا منظورش را از به کار بردن این کلمه بگوید! البته کار به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه میناوند پس از دیدن تصویر منصوریان می‌گوید: «به به شیشعلی خان!»
    میناوند در حالی این حرف ها را در رسانه ملی زد که در همین روزها، مهدی مهدوی کیا به عنوان یکی از نمادهای اخلاق در فوتبال ایران، در رسانه ملی احتمالا جزو خط قرمزها قرار گرفته است. او به این دلیل دیگر جزو خط قرمزهاست که از شجاعی و حاج صفی حمایت کرده. شجاعی و حاج صفی که با تیم پانیونیوس مقابل تیم مکابی رژیم صهیونیستی بازی کردند، به همین دلیل از تیم ملی محروم شدند و مهدوی کیا از آن ها حمایت کرد. اما همین میناوند هم سابقه بازی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی را دارد اما به این دلیل که جلوی دوربین سعی می کند مخاطب را بخنداند، هیچ منعی برای نمایش چهره اش وجود ندارد.
    انگار بنای صدا و سیما بر این است که هرچه شخص بیشتر تلاش کند تا مخاطب را بخنداند، مهلت بیشتری به او داده می شود تا مقابل دوربین باشد. البته فرقی هم نمی کند، اگر یک استقلالی هم پرسپولیسی ها را تخریب می کرد و برای آن ها القاب زشت به کار می برد، باز هم تلویزیون اجازه می داد آن تصاویر پخش شوند. در چنین فضایی، افرادی که تحلیل می کنند خیلی جایی در صدا و سیما ندارند اما برنامه هایی که با هدف دعوا و کری خوانی چهره های استقلالی و پرسپولیسی تهیه می شوند، جای بهتری در تلویزیون دارند.
    کاش اگر قرار است شجاعی و حاج صفی از حضور در تیم ملی محروم شوند، حداقل یک بار حرف آن ها را بشنویم و تلویزیون اجازه دهد آن ها صحبت کنند. که اگر بعدا مشخص شد کار آن ها جرم بوده، راحت تر به جواب این سوال برسیم که چرا میناوند هم مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کرد اما حالا به راحتی می تواند مقابل دوربین تلویزیون بنشیند.



:: بازدید از این مطلب : 1114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 22 مرداد 1396
.

همه دنیا درباره گوام حرف می‌زنند، داری معروف می شی

  • همه دنیا درباره گوام حرف می‌زنند، داری معروف می شی

    دونالد ترامپ در گفت‌و‌گو با فرماندار گوآم درباره تهدید کره شمالی علیه این جزیره آمریکایی واقع در اقیانوس آرام گفته که «تو و گوآم دارید معروف می‌شوید».

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که تنش‌ها در شبه جزیره کره با لفاظی جنگ‌طلبانه رئیس‌جمهور آمریکا و پاسخ‌های کره شمالی به این تهدیدات تشدید شده، دونالد ترامپ با فرماندار گوآم درباره این تهدیدات حرف زده است.

    سه روز قبل بود که دونالد ترامپ در هشداری شدیداللحن به کره شمالی گفت که واشنگتن تهدیدهای این کشور را با «آتش و خشم» پاسخ خواهد داد.

    بعد از این تهدید، کره شمالی در جواب آمریکا گفت که ارتش این کشور با دقت در حال بررسی «حمله به نواحی اطراف گوام با موشک‌های بالستیک راهبردی میان‌برد، از نوع هواسونگ- ۱۲ است.»

    جزیره گوام واقع در غرب اقیانوس آرام یکی از سرزمین‌های تابعه آمریکا و از پایگاه‌های نظامی مهم این کشور در خارج از سرزمین اصلی این کشور است.

    در حالی که برخی رسانه‌های غربی از نگرانی ساکنان این جزیره درباره حملات احتمالی کره شمالی گزارش داده‌اند، رئیس‌جمهور آمریکا به فرماندار گوآم گفته که «داری معروف می‌شوی».

    به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ و «ادی کالوو» فرماندار گوآم در تماسی تلفنی درباره تحولات و شرایط جاری و تهدیدات کره شمالی صحبت کردند.

    فرماندار گوآم به ترامپ گفت: «آقای رئیس‌جمهور به عنوان فرماندار گوآم و یک شهروند آمریکا، هرگز با وجود شما اینقدر احساس امنیت و اطمینان نداشتم».

    رئیس‌جمهور آمریکا در جواب گفت: «نگران هیچ چیز نباش. من باید هشت سال قبل (رئیس‌جمهور) می‌بودم.. ادی! باید این را بگویم که تو قراره خیلی معروف بشی. همه دنیا دارند درباره گوآم و تو حرف می‌زنند».

    ترامپ افزود: «باید درباره گردشگری هم به تو بگویم که گردشگری (در گوآم) شاید ده برابر بیشتر شود در نتیجه من به تو تبریک می‌گویم».



:: بازدید از این مطلب : 1217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

حضور پررنگ محصولات نانوی ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان

  • حضور پررنگ محصولات نانوی ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان

    هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمانی در حالی از امروز آغاز به کار می‌کند که شرکت‌های فعال در زمینه فناوری نانو، حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند. این نمایشگاه تا ۲۴ مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

    حضور پررنگ محصولات نانوی ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمانبه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمانی در حالی از امروز آغاز به کار می‌کند که شرکت‌های فعال در زمینه فناوری نانو، حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند. این نمایشگاه تا ۲۴ مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
    شرکت‌های شاهین سازه فجر (ماژول)، رنگ و رزین الوان، لوله و اتصالات وحید، بسپار سازان ایرانیان (بسا)، یارنیکان صالح و آپتوس ایـران، محصولات تولید خود با فناوری نانو را در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارائه خواهند کرد.

    یکی از محصولاتی که از شرکت شاهین سازه فجر (ماژول) در نمایشگاه صنعت ساختمانی حضور می‌یابد، «پروفیل در و پنجره UPVC حاوی نانوذرات» است. PVC معمولی، یک پلاستیک سبک و محکم است که در صنعت ساحتمان‌سازی به کار می‌رود، اما استفاده از نانوذرات به طور قابل توجهی سختی و استحکام آن را بهبود می‌بخشد. این محصول علاوه‌بر اینکه در تولید قاب پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود، در دندانپزشکی، تولید لوله و... نیز کاربرد دارد.

    «نانو امولسیون ایجاد‌کننده پوشش آبگریز» از دیگر محصولاتی است که در نمایشگاه صنعت ساختمان ارائه می‌شود. این محصول از سوی شرکت الوان که تولید‌کننده رنگ و رزین است معرفی خواهد شد. نانوسیل الوان بر پایه سیلان/سیلوکسان در اندازه‌های نانو است که به عنوان پوشش آبگریز برای آغشته‌سازی و استفاده به عنوان سیلر برای زیرآیندهای معدنی و بسیار قلیایی قابل کاربرد است. استفاده از این محصول به عنوان پوشش ضد آب و لک در سطوح معدنی متخلخل و جاذب در صنایع ساختمانی از جمله آثار باستانی و هنری رایج است.

    «لوله و اتصالات فاضلابی سه لایه بی‌صدا» که به‌وسیله‌ی شرکت لوله و اتصالات وحید به تولید رسیده، مشکل عایق‌سازی صوتی سیستم فاضلاب ساختمان‌های بلند مرتبه را که یکی از مشکلات مهم مهندسان تأسیسات و معماری است برطرف می‌نماید. این محصول هم در نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی خواهد شد.

    «نانو کفپوش اپوکسی مقاوم به سایش» که قابل کاربرد در صنایع دارویی/شیمیایی، پارکینگ خودروها، مکانهای تجاری و مسکونی، اتاق‌های تمیز و مکان‌های بهداشتی، محیط‌های صنعتی، سالن‌های تولید، صنایع غذایی و نوشیدنی است نیز در نمایشگاه صنعت و ساختمان حضور دارد. این محصول توسط شرکت بسپار سازان ایرانیان (بسا) بر پایه فناوری نانو به تولید رسیده است.

    همچنین «دستگاه صنعتی لایه نشانی به روش قوس کاتدی» که برای ایجاد پوشش‌های نانو ساختار سخت و مقاوم، اپتیکی و تزئینی بر روی فلزات شیشه و سرامیک‌ها به کار می‌رود، در نمایشگاه حضور دارد. این محصول به‌وسیله‌ی شرکت یارنیکان صالح به تولید رسیده است.

    از سوی دیگر شرکت آپتوس ایـران نیز با محصول «کفپوش بتنی نانو» در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این شرکت بتن آماده، کفپوش بتنی، جدول بتنی، تیرچه بتنی، بلوک سبک بتنی، و موانع ترافیکی را به تولید رسانده است. عمر، دوام و مقاومت در برابر سولفات و کلرید از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصولات به شمار می‌رود.
    علاوه‌بر موارد فوق، محصولاتی نظیر کاشی ضد لک بهسرام، بتن سبک سازه‌ای شرکت بهدیس سامان امین، شیشه کاوه، رنگ خود تمیز شونده نیلی فام، رنگ ترک تزئینی آسیا، محصول آنتی باکتریال شرکت چینی بهداشتی مرجان گاریزات، لوله و اتصالات پیشگام پلاست اهواز، چسب دو جزئی مگا استون الوان، لاک اکریلیک الوان و... نیز در غرفه ستاد نانو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

    علاقمندان می‌توانند با حضور در غرفه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سالن ۱۰ - ۱۱ غرفه ۱۳۵ از این محصولات بازدید کنند. این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 1090
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3



:: برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1041
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی