.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. باتری داخلی دوربین های مداربسته خورشیدی، یک باتری 4 سلولی است. دوربین مداربسته اتاق کودک دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند.

برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دوربین خودرو دوربین خودرو برای امنیت بیشتر خودرو و در داخل اتاق خودرو نصب می شود. از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است. بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. دوربین خودرو از نظر ظاهری دارای دو نوع آینه ای و معمولی می باشد.

بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. دوربین مداربسته پلاک خوان دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند. این نوع دوربین مداربسته کالا بست معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و ... که تردد خودرو در آن ها زیاد است نصب می شوند. 



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.

 دوربین وری فوکال و موتورایز دوربین وری فوکال اغلب زیر مجموعه ای از دوربین های بالت هستند که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد و یکی از استفاده های رایج آن خواندن پلاک ماشین است (به این صورت که لنز دوربین را روی قسمتی از مسیر تردد خودرو ها تنظیم می نمایند). این نوع دوربین ها که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد اگر تنظیم آن به صورت دستی باشد به آن دوربین وری فوکال و اگر دوربین مجهز به موتور برای تنظیم و چرخش لنز باشد به آن دوربین موتورایز گفته می شود. دوربین مداربسته فلزی یا پلاستیکی یکی از موارد مهم در دسته بندی دوربین ها جنس بدنه آنها می باشد. دوربین مدار بسته فلزی برای فضای باز استفاده می شود و دوربین پلاستیکی برای فضاهای سربسته. نکته قابل توجه برای انتخاب دوربین در فضاهای مختلف علاوه بر جنس بدنه IP آن می باشد که معمولا IP66 (محافظت در برابر رطوبت) و IP67 (محافطت در برابر رطوبت و گرد و خاک) هستند.

 خرید دوربین مداربسته

 دوربین مدار بسته در بازار به دو دسته برند و نونیم تقسیم می شود که دوربین های برند شامل دوربین مداربسته هایک ویژن (HIKVISION) و دوربین مداربسته داهوا (DAHUA) می شوند و دوربین های نونیم شامل تمام نام های متفرقه موجود در بازار می باشند. هرکدام از دو دسته دوربین های بیان شده دارای ویژگی هایی هستند که دوربین های برند در کیفیت مشابه با دوربین های نونیم دارای قیمت بالاتری هستند که علت آن هم در برند و خدمات و آشنایی اکثر نصاب های دوربین با آنها می باشد؛ علاوه بر این اکثر سازمان ها تمایل به استفاده از دوربین مداربسته داهوا یا هایک ویژن را به علت شناخته شده بودن آنها دارند. در خصوص دوربین مداربسته ایرانی باید در نظر داشت که شرکت دوربین مدار بسته در ایران معمولا یا نمایندگی فروش شرکتهای خارجی هستند و یا کار مونتاژ دوربین را انجام می دهند و بنابراین چیزی با عنوان محصول داخلی در زمینه سیستمهای نظارتی وجود ندارد.

دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. دوربین مداربسته دام دوربین های مداربسته دام دارای شکل گنبدی و گرد هستند. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. بیشتر مدل های دام دارای قابلیت دید در شب هستند. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته اسپید دام دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان (PTZ) معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و... نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست (Preset) است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.

پایگاه خبری تیتر رفسنجان در سال 1401 با شعار “تلاشی برای آگاهی ” به منظور اطلاع رسانی اخبار و رویداد های شهرستان رفسنجان راه اندازی شد. اگر میخواهید تمامی اخبار روز را لحظه به لحظه مشاهده کنید میتوانید از این سایت استفاده کنید دقت داشته باشید که این سایت برای تمامی خبر ها می باشد و شما میتوانید با استفاده از آن تمامی اخبار سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ... را مطالعه بفرمایید.

اخبار رفسنجان را میتوانید با استفاده از سایت تیتر رفسنجان به صورت لحظه ای مشاهده کنید دقت داشته باشید که شما میتوانید بر روی تمامی پلتفرم های مختلف از این سایت استفاده کنید لازم به ذکر است که شما میتوانید به صورت روزانه اخبار مهم را در این سایت مشاهده کنید و میتوان گفت این سایت خبری جزء بروز ترین رسانه های خبری کشور می باشد.

دقت داشته باشید که در سایت تیتر رفسنجان https://titrrafsanjan.ir/ میتوانید تمامی عکس ها و فیلم های خبر ها را نیز مشاهده کنید و از آنها برای شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. سایت تیتر رفسنجان برترین رسانه خبری کشور می باشد و یکی از ویژگی های مثبت آن که مخاطبان بسیاری زیادی را نیز به خود جذب کرده است آپدیت لحظه ای آن می باشد و شما میتوانید به عنوان یک پایگاه خبری مطمئن و بروز از آن استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 20 خرداد 1402
.

این وسیله دارای یک آژیر برای اطلاع‌رسانی است که در صورت تشخیص حرکت، به صدا در می‌آید و شما را باخبر می‌سازد. این وسیله با ارسال پیامک، شما و افراد مشخص‌شده را از دزدی با خبر می‌سازد و پیش از وقوع حادثه، خطر را دور می‌سازد. دزدگیر تصویری پیشرفته‌تر است و برای اماکن مهمی مثل بانک‌ها نیز استفاده می‌شود. این وسیله دارای سنسورهای بسیار قوی و دقیق است که امکان رصد کردن مکان مورد نظر را فراهم می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از گوشی همراه خود، آنجا را تحت نظر بگیرید و از رفت‌وآمدهای مشکوک باخبر شوید. دوربین این محصول دارای قابلیت دید ۳۶۰ درجه و امکان ضبط تصاویر روی حافظه جانبی است. به این شکل شما می‌توانید به همه اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم مورد نظر دارای باتری و بعضی از مدل‌ها دارای برق اضطراری است. بعضی از مدل‌ها دارای ویژگی تشخیص دود و تشخیص حرکت به‌صورت هم‌زمان هستند. به این صورت شما می‌توانید در صورت ایجاد دود و احتمال آتش‌سوزی، زود باخبر شوید و از ایجاد آن جلوگیری کنید. محصول مورد نظر نیازهای متعدد شما را برطرف می‌سازد و محیطی ایمن و به دور از هرگونه خطر ایجاد می‌کند تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید. برندهای تولیدکننده دزدگیر اماکن از جمله بهترین برندهایی که در زمینه ساخت و تولید دزدگیر و سیستم‌های امنیتی فعالیت دارند می‌توان به کلاسیک Classic، فایروال FIREWALL، جی ام کا GMK، آنیک Anik، پارادوکس Paradox و گپ Gap اشاره کرد. برندهای مورد نظر دارای کیفیت عالی هستند و محصولات بسیار متنوعی برای خرید دزدگیر اماکن تولید کرده‌اند.

در انتخاب سیستم امنیتی کیفیت دستگاه و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد حائز اهمیت است. امکاناتی که دزدگیر در اختیار قرار می دهد به عنوان مثال قابلیت اتصال سنسورهای بیسیم، اپلیکیش قابل اتصال به اینترنت و موارد مشابه در قیمت آن تاثیر دارد. به طور کلی قیمت دزدگیر کلاسیک از دزدگیر هوشمند پایین تر است و شما می توانید با توجه به بودجه و امکانات مد نظر سیستم امنیتی خود را انتخاب نمایید. فروشگاه کالا بست لیست به روز قیمت دزدگیر اماکن را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مرکز فروش دزدگیر اماکن خیابان جمهوری و میدان امام خمینی در تهران بورس دزدگیر اماکن و سیستم های امنیتی هستند. یکی از معتبرترین و خوش سابقه ترین مرکز فروش عمده و جزئی دزدگیر اماکن فروشگاه کالا بست است که مشتریان می توانند انواع مختلف دزدگیر را از راه دور خرید نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 18 خرداد 1402
.

شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس سیسکو برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس Splunk به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده‌هایی را از وب سایت‌ها ، برنامه‌ها ، حسگرها ، دستگاه‌ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

رویکرد مدیریت لایسنس HP در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و HP اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد. Packard و Hewlett به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

معرفی لایسنس سیسکو ISE نرم افزار امنیتی Cisco Identity Services برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کاربران شناخته می شود که با استفاده از آن میتوانید سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایید.

لایسنس روتر سیسکو امروزه و با معرفی لایسنس اسمارت سیسکو، مشتریان باید پس از خریداری تجهیزاتی خود اقدام به گزارش دادن لایسنس Router خود به این شرکت نمایند. البته برروی روترهای بر مبنای IOS XE، مشتریان میتوانند با استفاده از راهکار Permanent License Reservation سیسکو و یا PLR License، تجهیزات خود را با استفاده از یک کد دائمی و منحصر بفرد

درباره Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، این امکان را می‌دهد سریع پیش بروند.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 18 خرداد 1402
.

خرید کلایمر صفر تهران کلایمر، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت کلایمری در ایران می باشد که از سال 1385 در این زمینه فعالیت می کند. در این شرکت، همه مدل از کلایمرهای موجود و روز دنیا برای خرید وجود دارد. که می توانید، متناسب با سلیقه و هزینه خود، آن ها خریداری کنید.

خرید کلایمر دست دوم این شرکت، علاوه بر فروش کلایمر های صفر به مشتریان خود، فروش کلایمر های دست دوم را نیز ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید کلایمر دست دوم را نیز دارید. کافیست با این شرکت در تماس باشید. کلایمر های دست دوم این شرکت، که قبلا توسط این شرکت خریداری شده اند یا توسط خود این شرکت به فروش می رسند، همگی در حد صفر هستند.

خرید کلایمر تهران کلایمر داشتن سازه ای برای رسیدن به ارتفاعات از روزگار های قدیمی جزو نیاز های جوامع مختلف بوده تا اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تخریب شهر ها این نیاز بیشتر احساس شد تا مهندسین با طراحی های خود تلاش کردن سرعت،دقت و هزینه کار در ارتفاعات را کاهش دهند و بهترین ایده استفاده از داربست ها بود.

خرید کلایمر https://tehrankelaymer.com/Buy-Climber مدل اسپایدر، مست کلایمبر و اسکان کلایمبر برای پروژه های بسیار سنگین می باشد. که هزینه آن ها بسیار زیاد می باشد. اگر قصد خرید کلایمر خارجی را دارید، باز هم این شرکت، بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. ما در این شرکت، همه کلایمر های خارجی را می توانیم برای شما فراهم کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 14 خرداد 1402
.

خرید کیف پول لجر (Ledger) اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر قیمت کیف پول لجر نانو ایکس در وب سایت رسمی Ledger، 149 دلار و قیت کیف پول لجر نانو اس معادل 59 دلار است. با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم کیف پول لجر از کمپانی سازنده برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند انواع کیف پول سخت افزاری لجر را به همان قیمتی که در وب سایت اصلی کمپانی Ledger درج شده است، خریداری کنند.

کیف پول لجر رمزیتال یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

کیف پول نانو https://ramzital.com/ledger-products ایکس یک کیف پول سخت افزاری قیمت بالا است که قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 11 خرداد 1402
.

نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۲۱ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

بهساد نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بهتایم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

نرم افزار کنترل پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۱۸ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

گانت چارت (Gantt Chart) که معمولاً در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های نمایش فعالیت‌ها (وظایف یا رویدادها) در طول زمان است. در سمت چپِ نمودار، لیستی از فعالیت‌ها و در قسمت بالا مقیاس زمانی مناسبی قرار می‌گیرد. هر فعالیت با یک نوار نشان داده می‌شود. موقعیت و طولِ نوار تاریخ شروع، مدت زمان و تاریخ پایان فعالیت را منعکس می‌کند.

نرم افزار گانت چارت آنلاین نرم افزارهای گانت چارت نسخه دسکتاپ مناسب مدیرانی هستند که دوست دارند به صورت جداگانه و بدون به اشتراک‌گذاری برنامه و زمانبندی، پروژه را برنامه‌ریزی کنند. اما نرم افزارهای گانت چارت آنلاین موجب سهولت در اشتراک‌گذاری می‌شوند و از برنامه‌ریزی مشترک پروژه پشتیبانی می‌کنند.

با ظهور این نرم افزارها، مدیران پروژه دریافتند که می‌توانند با نرم افزارهای گانت چارت راحت‌تر نمودارهای گانت خود را ایجاد و بروزرسانی کنند. در ابتدا بسیاری از مدیران پروژه از برنامه‌های دسکتاپ استفاده می‌کردند و بسیاری هنوز هم این کار را می‌کنند. اما امروزه نرم افزارهای گانت چارت آنلاین ایجاد شده‌اند.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه فارسی – بهتایم بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که برای مدیریت پروژه مجهز به امکانات متعددی است. در بهتایم می‌توانید پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اعضای تیم را تعریف کنید، فعالیت‌ها را به اعضای تیم اختصاص دهید

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می‌دهد هر تعداد که در نظر دارید کاربر، پروژه و وظیفه تعریف کنید. این امکان را دارید که به کاربران دسترسی‌های متفاوتی بدهید. (‌‎با تعریف گروه کاربری در منوی Group) سپس، می‌توانید کاربران مناسب را به پروژه‌ها / وظایف اختصاص دهید و به اعضای تیم خود اجازه دهید زمان صرف شده بر روی وظایف خود را پیگیری کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 3 خرداد 1402
.

پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای فریم های تولید شده توسط نوین پارتیشن در سه رنگ مشکی ، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم بستگی به سلیقه مشتریان عزیز دارد ، اما از نظر اصول طراحی دکوراسیون ، بهتر است رنگ فریم ، مخالف رنگ محیط انتخاب شود. در صورتیکه سقف و دیواره ها و یا کف محل ، رنگ تیره باشد برای فریم رنگ روشن و در صورتیکه سقف و دیواره ها و کف رنگ روشن باشد ، بهتر است برای فریم رنگ مشکی انتخاب گردد. هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط ، جذابیت پارتیشن را کم می کند.

تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1402
.

اطلاعاتی کلی در مورد معرفی دومینیکا تاریخ ، فرهنگ، اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور دومینیکا و جایگاه جهانی این کشور دومینیکا کشوری است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده و آب و هوای غالب آن در طول سال گرم و مرطوب با آفتاب زیاد می باشد. فصل نسبتا سرد تر و خشک آن از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین می باشد و فصل گرم تر و مرطوب و پر باران از اواخر خرداد ماه تا اواخر آبان ماه می باشد.به همین دلیل اخذ پاسپورت دومینیکا طرفداران زیادی دارد. مساحت دومینیکا 740 کیلومتر مربع بوده و پایتخت آن شهر روسو (Rosea) یا به زبان بومی ” ووزو” (Wozo) می باشد. زبان دومینیکا فرانسوی آنتیل کریول و انگلیسی است. واحد پولی این کشور و هفت کشور کارائیبی دیگر دلار کارائیب شرقی است که به طور اختصاری XCD  و در برخی موارد EC$  نوشته می شود و به 100 سنت تقسیم می شود. جمعیت این کشور حدود 72000 نفر می باشد. تاریخ دومینیکا این جزیره ابتدا توسط کریستف کلمب کشف شده و وجه تسمیه آن عبارت “Dies Dominica” به معنی روز متعلق به خدا می باشد و معنای دومینیکا ، “خدایی” یا ” متعلق به خدا ” میباشد چرا که او این جزیره را در روز یکشنبه یا روز خدا در نوامبر 1493 میلادی برای اولین بار دید. این جزیره در ابتدا توسط استعمارگران اسپانیایی مورد اسکان قرار گرفته که بعد از مدتی توسط بومیان جزایر اطراف به بیرون رانده شدند و سپس کمپانی های فرانسوی جزایر آمریکایی آن را جزو مجموعه آنتیل کوچک و خاک فرانسه قلمداد کردند ولی عملا تصرف فیزیکی در آن رخ نداد. در دهه 1660 اولین سکونت گاه های فرانسوی به منظور تامین چوب برای مستعمرات فرانسه در فضاهای جنگلی خالی شده از درختان ایجاد شد. آنها کشت نیشکر را به کمک برده های منتقل شده از آفریقا در دومینیکا گسترش دادند.

صنعت توریسم از دیگر صنایع مهم این کشور است که به دلیل آتشفشانی بودن طبیعت این جزیره و در نتیجه محدودیت در سواحل ، رشد این صنعت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای کارائیبی کند تر است. با این حال اکوتوریسم در این کشور که از صنایع روبه رشد و قابل سرمایه گذاری به خصوص برای مهاجران است. به دلیل وجود کوه های بلند و جذاب با مناظر جنگلی ، چشمه های آب گرم ، دریاچه ها و آبشار ها تبدیل به یکی از عالی رتبه ترین مقاصد توریستی شده است. همچنین صنایع تبدیلی این کشور در سالهای اخیر رونق گرفته است و صنایع صابون سازی ، روغن نارگیل، کفش و مبلمان سازی، رنگ سازی ، نوشیدنی رام و صنایع دستی از صنایع پویای دومینیکا می باشد. از دیگر بخش های اقتصاد این کشور که آن را تبدیل به قطب تامین سرمایه در جهان کرده است صنعت بانکداری این کشور است که با همکاری بانکهای بزرگ جهان در بخش های بانکداری خارجی و فرآیندهای پرداخت اقدام به فعالیت تحت وزارت دارائی این کشور می کند. دیگر بخش های عمده اقتصادی دومینیکا شامل جنگلداری و تجارت چوب ، ماهیگیری ، پرورش دام و معدن ( که عمدتا شامل سنگ آهک و خاک رس است) می باشد.

اگر به لیست قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا نگاهی بیندازید،نام کشورهایی نظیر امارات متحده عربی،سوئد،آلمان یا کره جنوبی را مشاهده خواهید کرد.با این حال نکته‌ای که شاید کمی عجیب باشد،قرار گرفتن پاسپورت دومینیکا در رده های بالای این لیست طولانی است. علی‌رغم ماهیت ناشناخته این کشور،جالب است بدانید اخذ پاسپورت دومینیکا توانسته جایگاه خوبی در این رتبه بندی داشته باشد.در حال حاضر پاسپورت امارات با ۱۸۰ امتیاز در صدر است و پاسپورت دومینیکا با ۱۳۲ امتیاز در جایگاه سی ‌ام قرار دارد.برای آگاهی بیشتر بد نیست بدانید پاسپورت ایران نیز با ۵۱ امتیاز در رده ۸۶ جای دارد.همین موضوع کافی است حس کنجکاوی ما پیرامون این کشور ناشناخته برانگیخته شود.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی