دوربین مدار بسته تحت شبکه کالابست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوربین مدار بسته به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود که انتقال دیتا در آنها متفاوت است. برای انتقال تصویر دوربین های قدیمی تر از کابل آنتن استفاده می شد و انتقال اطلاعات دوربین های دیجیتال از طریق کابل شبکه صورت می پذیرد و از این رو به آنها دوربین مدار بسته تحت شبکه گفته می شود که نام دیگر آن دوربینIP (آی پی) می باشد.

دوربین ای پی سرعت انتقال دیتای به مراتب بالاتری نسبت به انواع دوربین مدار بسته آنالوگ دارد و بالتبع از کیفیت بالاتر و رزولوشن تصویر بهتری هم برخوردار است. دوربین هایIP جدیدترین نسل دوربین مدار بسته محسوب می شوند و برابر پیش بینی کارشناسان آینده بازار را به طور کامل از آن خود خواهند نمود.

انواع دوربین مدار بسته دیجیتال دوربین دیجیتال مانند سایر دوربین های مدار بسته از نظر ظاهری به انواع دوربین بالت، دام و اسپید دام تقسیم بندی می شوند و از لحاظ کیفیت و رزولوشن تصویر از 2 مگاپیکسل به بالا هستند (دوربین های 1.3 مگاپیکسل ای پی هم هستند که استفاده از آنها منسوخ شده است) این دوربین ها نیز شامل کیس فلزی و پلاستیکی می شوند که بسته به نیاز و مکان نصب مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب دوربین آی پیعلاوه بر اینکه کیفیت کار را بالا می برد بالتبع هزینه تمام شده را نیز افزایش می دهد چرا که این مدل از دوربین های آنالوگ گران تر هستند که دلیل آن تکنولوژی بالاتر این نوع می باشد. دوربین تحت شبکه بهترین و دربعضی موارد تنها انتخاب ممکن است مثلا برای محیط هاییکه فاصله دوربین تا دستگاه ضبط کننده زیاد باشد.

به عنوان مثال برای مکان هایی که فاصله دوربین تا دستگاه بیش تر از 500 متر باشد ناگزیر باید از دوربین دیجیتال استفاده نمود و با بکارگیری ابزارهای قابل استفاده برای این دوربین ها مانند رادیو و یا فیبر نوری نیاز انتقال تصویر برای فواصل طولانی را برطرف کرد.

 برای انتقال تصویردوربین تحت شبکه از کابل شبکه استفاده می شود و برای تغذیه برق آنها مانند سایر دوربین ها یا از آداپتور و یا از سوئیچ تغذیه بهره می برند؛ اما قابلیت دیگری که دوربین های ای پی دارند امکان POE (POWER OVER ETHERNET) است که یک استاندارد جهانی برای انتقال برق محسوب می شود و می تواند روی هر پورت 15.4 وات را منتقل کند که با توجه به افت ولتاژ مسیر و کابل این مقدار به 12.9 کاهش مییابد.

نصب دوربین مدار بسته تهران: نصب دوربین مدار بسته هم به تخصص نیاز دارد و هم به ظریف کاری و اصطلاحا تمیز انجام دادن کار که به دقت و حوصله ‏نصاب بستگی دارد. کالا بست با بهره گیری از مجرب ترین تکنسین های سیستم های امنیتی سعی دارد بهترین کیفیت را در زمینه نصب دوربین مدار بسته در ‏اختیار مشتریان تهرانی خود بگذارد. ‏ هزینه نصب دوربین مدار بسته تهران کالا بست رضایت مشتریان خود را بهترین تبلیغ برای توسعه کسب و کار می داند؛ لذا علاوه بر قیمت مناسب محصولات ‏همواره در تلاش هستیم تا هزینه های مشتریان خود را کاهش دهیم و در این راستا تعرفه هزینه نصب دوربین مدار بسته در مجموعه کالا بست کمتر از تعرفه ‏اعلام شده توسط سازمان نظام صنفی می باشد. ‏ فروش دوربین مدار بسته در تهران مرکز فروش تجهیزات امنیتی و حفاظتی در شهر تهران خیابان جمهوری و میدان امام خمینی (توپخانه سابق) است که پاساژ ‏علاالدین و یگانه از مراکز اصلی فروش عمده این محصولات هستند. ‏ فروشگاه کالا بست که یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز فروش عمده و جزئی دوربین مدار بسته در ایران محسوب می شود با تنوع محصول بالا نیاز ‏مشتری را از یک خرید کامل و البته متناسب با بودجه وی برطرف می سازد. ‏ تعمیر دوربین مدار بسته تهران مجموعه کالا بست علاوه بر فروش و نصب دوربین مدار بسته به منظور تکمیل زنجیره حمایتی خود از مشتریان دپارتمان ‏تعمیرات را راه اندازی نمود تا تمام نیاز مشتریان خود را پوشش دهد. به همین منظور خدماتی از جمله تعمیر دستگاه ‏DVRو ‏NVR، تعمیر دوربین مدار بسته و ‏ریست پسورد دستگاه را برای همشهریان تهران ارائه می دهد. انواع دوربین مدار بسته انواع دوربین مدار بسته انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته در ‏بازار ایران به چند روش تقسیم بندی می شود. ‏





:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 29 آبان 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی