10 دلیل مهم برای اینکه سرویس کولر گازی مهم است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

مهم است که شما و خانواده تان سالم بمانید و هوای تمیز تنفس کنید. اگر کولر گازی شما با باکتری، خاک و گرد و غبار مسدود شده باشد، می تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلفی شود، به خصوص اگر در خانه خود شرایطی مانند آسم یا آلرژی دارید. بنابراین، پس از سرویس کولر گازی، به طور موثر تمام آن باکتری ها و کثیفی ها را از بین می برد و فقط هوای تمیز را در اطراف اتاق شما به گردش در می آورد.

هوای پاک تر

آیا می خواهید هوای تازه در خانه و محل کار خود داشته باشید؟ با سرویس منظم کولر گازی خود، می توانید از فیلتر هوا و دستگاه تمیز اطمینان حاصل کنید. خدمات تهویه مطبوع تضمین می کند که شما دائماً در هوای تمیز و عاری از گرد و غبار، باکتری و آلاینده تنفس می کنید. همچنین آلودگی، گرد و غبار و باکتری های انباشته شده در شکاف شما را کاهش می دهد.

افزایش طول عمر

واحدهای تهویه مطبوع مشابه اکثر ماشین هایی هستند که برای اطمینان از اینکه واحدهای شما در شرایط عالی کار می کنند نیاز به سرویس دارند. اگر دستگاه های اسپلیت گران قیمت را به درستی ذخیره نکنید، بی معنی است. یک تکنسین خدمات ماهر در بازرسی تمام قطعات و اطمینان از تمیز بودن آنها کمک خواهد کرد. بنابراین سرویس دوره ای کولر گازی نه تنها کارکرد واحدهای شما را در شرایط درجه یک تضمین می کند، بلکه باعث افزایش طول عمر واحدها در طولانی مدت می شود.

خرابی ها و عیوب را کاهش دهید

مطمئنا هیچکس دوست ندارد کولر گازی او خراب شود زیرا کل برنامه شما را مختل می کند و حتی شما را به دلیل گرما ناامید می کند. بنابراین، بسیار مهم است که به طور منظم واحدهای خود را سرویس کنید تا از هر گونه خرابی یا نقص عمده جلوگیری کنید.

در دراز مدت در پول خود صرفه جویی کنید

اگر فکر می کنید که سرویس کولر گازی در تهران گران است، ممکن است هزینه های برق و تعمیر شما در دراز مدت بیش از این افزایش یابد. یک واحد بدون تعمیر و نگهداری دوره ای و نگهداری منظم می تواند برای شما هزینه بیشتری داشته باشد، مانند قبض برق بیشتر و همچنین در صورت نیاز به تعمیرات اساسی به دلیل نگهداری ضعیف، هزینه های تعمیر و نگهداری بالا. مسائل کوچکی که شما از آنها آگاه نیستید در نهایت می تواند منجر به یک مشکل بزرگ شود که می تواند منجر به نقص یا عملکرد نادرست تقسیم شود. با نقص عملکرد اسپلیت یا کاهش راندمان تهویه مطبوع، می توانید انتظار داشته باشید که قبض برق شما افزایش یابد.

 

از خرید مجدد خودداری کنید

جدا از قبض های برق یا تعمیرات زیاد، یک کولر گازی ضعیف می تواند مشکلات زیادی داشته باشد که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد، که می تواند هزینه بر باشد. بنابراین باید همیشه کولر گازی خود را سرویس کنید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همچنین هوای خنک و حتی گرم دریافت کنید.

خونسرد باشید

مطمئناً نمی خواهید در گرمای خانه یا محل کار خود بمانید به همین دلیل سرویس کولر گازی در تهران اهمیت دارد. هنگامی که دستگاه شما خراب می شود، نه تنها هزینه تعمیرات گران قیمت خواهد داشت، بلکه به این معنی است که نمی توانید از هوای خنک در آن دوره گرم لذت ببرید.

ناجی زمین باش

هنگامی که تهویه مطبوع شما با مشکلی مانند نشت مبرد مواجه می شود، HFC یا گازهای گلخانه ای ساخته دست بشر را آزاد می کند. همه اینها گازهای مضر برای محیط زیست هستند و باعث گرم شدن کره زمین می شوند. تکنسین ها می توانند به بازیافت چنین گازهایی از دستگاه کمک کنند، اما همه این کار را نمی کنند. با این حال، در اغلب موارد، اگر مردم به طور منظم کولر گازی را به طور دوره ای سرویس کنند، از نشت مبرد جلوگیری می شود.

از هوای بدبو جلوگیری کنید

گاهی اوقات کولر گازی اسپلیت شما بوی بدی را در خانه یا محل کارتان متصاعد می کند. این اغلب به دلیل کپک، باکتری و کثیفی است که در واحد شما جمع می شود. اگر زمانی از دستگاه خود بوی بدی شنیدید، باید فوراً با یک شرکت خدماتی تماس بگیرید تا وضعیت واحدهای خود را بررسی کرده و از شر آن خلاص شوید. سرویس به موقع کولر گازی از بروز چنین مواردی جلوگیری می کند.

الزامات گارانتی سازنده را رعایت کنید

تولید کنندگان مختلف شرایط گارانتی متفاوتی دارند. با این حال، برخی از کاربران می خواهند به طور منظم کولر گازی را سرویس کنند تا دستگاه در وضعیت مناسبی کار کند. بنابراین اگر می خواهید از لغو گارانتی جلوگیری کنید، بهتر است شرایط ذکر شده را بررسی کنید یا کولر گازی خود را سرویس کنید.

چرا باید سطح شارژ گاز کولر گازی به صورت دوره ای چک شود؟

این سوالی است که اکثر شما با آن روبرو هستید و حتی برخی آن را بیهوده و بیهوده می دانند، اما از عواقبی که می تواند به آنها آسیب برساند، آگاه نیستند. در اینجا مواردی وجود دارد که آگاهی شما را از این موضوع بهبود می بخشد. (سرویس کاران در محل و استان تهران با قیمت ارزان این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی آسوده امور فنی کولر گازی خود را به ما بسپارید تا نگران عملکرد دستگاه خود نباشید)

1. عمر کمپرسور

اگر فشار گاز کولر گازی شما کمتر یا بیشتر از حد مجاز باشد، کمپرسور دستگاه شما تحت فشار زیادی قرار می گیرد و ممکن است کمپرسور شما بسوزد یا نیمی از آن بسوزد. به طور کلی میزان فشار گاز در کولرهای گازی اینورتر بین 110 تا 150 psi و دستگاه های معمولی غیر از اینورتر بین 50 تا 65 psi است که ارتباط مستقیمی با مقدار اضافی در لوله کشی شما دارد. مهم است که سطح روغن داخل t را بررسی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 6 خرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی